НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
Рішення
25.09.2018 № 504

Про розгляд проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законів України щодо територій з особливим режимом мовлення"

Відповідно до статті 93 Регламенту Верховної Ради України, затвердженого Законом України від 10.02.2010 № 1861-VI (1861-17) , листа Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв’язку від 05.09.2018 № 04-21/18-474 (184305), Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити висновок стосовно висловлення позиції щодо доцільності прийняття проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законів України щодо територій з особливим режимом мовлення", реєстраційний номер 8600 від 13.07.2018, що додається.
2. Департаменту правового забезпечення в установленому порядку забезпечити направлення відповіді Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв’язку та Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформаційної політики.
3. Департаменту забезпечення діяльності оприлюднити це рішення шляхом його розміщення на офіційній сторінці НКРЗІ в мережі Інтернет.
Голова НКРЗІ
О. Животовський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв’язку та інформатизації
25.09.2018 № 504

ВИСНОВОК

НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ’ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ

до проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законів України щодо територій з особливим режимом мовлення", реєстраційний номер 8600 від 13.07.2018

Проект Закону України "Про внесення змін до деяких законів України щодо територій з особливим режимом мовлення", реєстраційний номер 8600 від 13.07.2018 (далі – проект Закону), розроблений з метою забезпечення безперервності мовлення телерадіоорганізацій і приймання їх програм населенням, шляхом закріплення механізму прискореної видачі тимчасових дозволів на телерадіомовлення на територіях, найбільш вразливих до зовнішнього негативного інформаційного впливу в прикордонних районах, що межують із територією держави-агресора.
За результатами опрацювання проекту Закону Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, вирішила висловити позицію про доцільність його прийняття.
Водночас під час підготовки законопроекту для розгляду до другого читання пропонуємо врахувати таке.
Відповідно до статті 59 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" міжнародно-правовий захист присвоєнь радіочастот України здійснюється шляхом, зокрема, міжнародної координації присвоєнь радіочастот радіоелектронним засобам України та інших країн.
Міжнародна координація з питань використання радіочастот і радіоелектронних засобів у прикордонних зонах, присвоєнь радіочастот радіоелектронним засобам України та інших країн, реєстрація у Міжнародному союзі електрозв'язку присвоєнь радіочастот радіоелектронним засобам України здійснюється національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, із залученням для цього інших центральних органів виконавчої влади та Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення.
З метою недопущення непогодження державою-агресором присвоєнь радіочастот радіоелектронним засобам України, необхідним для здійснення тимчасового мовлення, абзац другий пункту 2 розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" проекту Закону потребує доповнення новими словами: "без проведення міжнародної координації присвоєнь радіочастот радіоелектронним засобам України".
Голова Національної комісії, що здійснює
державне регулювання у
сфері зв’язку та інформатизації
О.Животовський
(Текст взято з сайту НКРЗІ http://www.nkrzi.gov.ua)