10.06.2019 № 19
|
Голова НКРЕКП
|
О. Кривенко
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ НКРЕКП
10.06.2019 № 19
№ з/п
|
Тематика заходу
|
Строк проведення
|
Відповідальний підрозділ (відповідальна особа)
|
1
|
Проведення інструктажів при прийомі на роботу в НКРЕКП нових працівників щодо застосування окремих положень Законів України "Про запобігання корупції" (1700-18)
та "Про державну службу" (889-19)
щодо основних стандартів поведінки державних службовців, існуючих обмежень для зазначеної категорії та відповідальності за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
|
Під час прийому на роботу нових працівників
|
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із запобігання та виявлення корупції),
Євченко І.О. (Управління роботи з персоналом)
|
2
|
Навчання щодо порядку подання до НАЗК повідомлень про істотні зміни у майновому стані, а також повідомлень про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" (1700-18)
|
Липень, жовтень 2019, 2020 років
|
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із запобігання та виявлення корупції)
|
3
|
Інформування працівників НКРЕКП щодо вимог діючого законодавства України у сфері запобігання та виявлення корупції, прийнятих нормативних актів, методичних рекомендацій та роз’яснень компетентних органів
|
Протягом 2019, 2020 років
|
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із запобігання та виявлення корупції)
|
4
|
Практичне заняття щодо застосування окремих положень Закону України "Про запобігання корупції" (1700-18)
стосовно виявлення, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів
|
III квартал 2019, 2020 років
|
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із запобігання та виявлення корупції)
|
5
|
Участь працівників НКРЕКП у семінарах, тренінгах та інших навчальних заходах антикорупційного спрямування
|
Протягом 2019, 2020 років
|
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із запобігання та виявлення корупції),
Євченко І.О. (Управління роботи з персоналом),
Терещенко С.І. (Юридичний департамент)
|
6
|
Забезпечення участі у семінарах-навчаннях з питань запобігання корупції за професійною програмою підвищення кваліфікації державних службовців в Інституті підвищення кваліфікації керівних кадрів Національної академії державного управління при Президентові України, в Інституті післядипломної освіти Національної академії внутрішніх справ України
|
Протягом 2019, 2020 років
|
Євченко І.О. (Управління роботи з персоналом)
|
7
|
Практичне заняття щодо особливостей заповнення щорічних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
|
Грудень 2019; січень, лютий, березень, грудень 2020
|
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із запобігання та виявлення корупції)
|
8
|
Проведення навчання на тему "Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та усунення їх наслідків"
|
Квітень 2020
|
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із запобігання та виявлення корупції)
|
Головний спеціаліст
із питань запобігання
та виявлення корупції
|
В. Гайдак
|
Додаток
до Антикорупційної програми
Національної комісії, що здійснює
державне регулювання у сферах
енергетики та комунальних послуг,
на 2019-2020 роки
ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сферах енергетики
та комунальних послуг
Голова Комісії
з оцінки корупційних ризиків
та моніторингу виконання
антикорупційної програми
НКРЕКП
|
С. Христюк
|
Додаток 1
до Звіту за результатами оцінки
корупційних ризиків у діяльності
Національної комісії, що здійснює
державне регулювання у сферах
енергетики та комунальних послуг
Ідентифікований корупційний ризик
|
Опис ідентифікованого корупційного ризику
|
Чинники корупційного ризику
|
Можливі наслідки правопорушення, спричиненого цим ризиком
|
Управлінська діяльність
|
|||
1. Недоброчесність посадових осіб НКРЕКП, яким делеговано право на підставі довіреностей представляти інтереси НКРЕКП у судах України
|
Порушення посадовими особами антикорупційного законодавства, Присяги державного службовця
|
Нездійснення аналізу відповідності доброчесності особи, яка наділяється відповідним правом. Порушення посадовими особами НКРЕКП посадових обов’язків
|
Можливі фінансові втрати. Притягнення посадових осіб до відповідальності
|
2. Можливий вплив зацікавлених осіб на представників НКРЕКП у суді шляхом обіцянки/пропозиції чи надання неправомірної вигоди з метою неналежного представлення інтересів НКРЕКП у суді
|
Представники НКРЕКП можуть вчиняти певні дії чи бездіяти в інтересах третіх осіб під час судових засідань
|
Недоброчесність працівників НКРЕКП, їхня зацікавленість в отриманні неправомірної вигоди, лобіювання інтересів зацікавлених осіб
|
Ухвалення судових рішень не на користь НКРЕКП, необхідність відшкодування судових витрат, втрата довіри до НКРЕКП
|
Запобігання та виявлення корупції
|
|||
3. Недостатній рівень обізнаності співробітників апарату НКРЕКП та її територіальних органів з питань практичного застосування антикорупційного законодавства
|
Низький рівень профілактичної роботи за напрямом запобігання проявам корупційних правопорушень та правопорушень, пов'язаних з корупцією
|
Низький рівень профілактичної роботи за напрямом запобігання проявам корупційних правопорушень та правопорушень, пов'язаних з корупцією
|
Несвоєчасне та не в повному обсязі виконання вимог Закону України "Про запобігання корупції" (1700-18)
в частині фінансового контролю. Неправильне трактування поняття "конфлікт інтересів" як наслідок невжиття заходів щодо його усунення та подальшого уникнення
|
4. Недоброчесність працівників НКРЕКП, можливий вплив зацікавлених осіб, що призведе до використання (поширення) працівниками НКРЕКП службової інформації, яка стала відомою під час виконання посадових обов’язків, з метою отримання неправомірної вигоди
|
Працівники НКРЕКП, одержавши під час виконання посадових обов’язків службову інформацію, можуть вчинити дії щодо її безпідставного розголошення, передачі третім особам з метою отримання неправомірної вигоди
|
Недоброчесність працівників НКРЕКП, зацікавленість в одержанні неправомірної вигоди, інтереси зацікавлених осіб
|
Неправомірне використання третіми особами отриманої інформації, притягнення посадової особи до відповідальності, втрата репутації та судові процеси проти НКРЕКП
|
Публічні закупівлі
|
|||
5. Порушення під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (922-19)
|
Лобіювання особами, залученими до організації процедури закупівлі, інтересів певних компаній (учасників закупівель) Можливість використання ресурсів у власних цілях з метою отримання неправомірної вигоди
Можливість навмисного завищення обсягів замовлень для використання надлишку в особистих цілях
|
Приховування особами, залученими до організації процедури закупівлі, наявного конфлікту інтересів, бажання отримати вигоду
|
Можливі фінансові втрати, притягнення посадових осіб до відповідальності, втрата репутації НКРЕКП, судові процеси проти НКРЕКП
|
Бюджетна діяльність та управління фінансами
|
|||
6. Неналежний контроль за використанням державних коштів
|
Неналежний контроль під час використання державних коштів, що може призвести до службових зловживань та отримання неправомірної вигоди
|
Недосконалість регулювання та контролю на деяких стадіях прийняття рішень, порушення вимог бухгалтерського обліку
|
Втрата репутації державного органу, фінансові втрати, притягнення посадових осіб до відповідальності
|
Внутрішній контроль та аудит
|
|||
7. Вплив з боку посадових осіб НКРЕКП з метою приховування або нерозголошення інформації про виявлені порушення під час внутрішнього аудиту
|
Втручання у діяльність посадової особи, відповідальної за проведення внутрішнього аудиту, з метою приховування або нерозголошення інформації про виявлені порушення
|
Недосконалість системи внутрішнього контролю як інструменту державного управління
|
Фінансові втрати, притягнення посадових осіб до відповідальності
|
Управління матеріальними ресурсами
|
|||
8. Недоброчесність працівників НКРЕКП, їхня зацікавленість у використанні матеріальних ресурсів для задоволення особистих потреб, з метою отримання неправомірної вигоди
|
Списання матеріальних цінностей (не є фізично застарілими, придатні до подальшої експлуатації), що надає можливість посадовим особам, відповідальним за списання матеріальних цінностей, використовувати їх на власний розсуд з метою отримання особистої вигоди
|
Недотримання законодавчих, нормативно-правових актів, розпорядчих документів, відсутність належної системи контролю
|
Можливі фінансові втрати, притягнення посадових осіб до відповідальності
|
Цінова і тарифна політика у сферах енергетики та комунальних послуг
|
|||
9. Недоброчесність посадових осіб під час розгляду та підготовки проєкту рішення щодо встановлення тарифів у сферах енергетики та комунальних послуг та неповідомлення такими особами про наявність конфлікту інтересів під час виконання службових обов’язків
|
Неповідомлення посадовою особою про наявність у неї приватного інтересу по відношенню до суб'єкта господарювання, що може вплинути на об'єктивність чи неупередженість прийняття рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень
|
Наявність у посадової особи конфлікту інтересів під час виконання службових обов’язків щодо розгляду та розрахунку тарифів у сферах енергетики та комунальних послуг. Неналежне виконання посадовими особами своїх функціональних обов’язків під час підготовки проєкту рішення НКРЕКП. Формалізм у роботі. Необ’єктивне чи упереджене ставлення до суб’єктів господарювання
|
Притягнення посадової особи до відповідальності, втрата репутації та судові процеси проти НКРЕКП
|
Інвестиційна політика
|
|||
10. Недоброчесність посадових осіб, які здійснюють підготовку проєкту рішення щодо затвердження/незатвердження інвестиційних програм та планів розвитку суб’єктів господарювання, та неповідомлення такими особами про наявність конфлікту інтересів під час виконання службових обов’язків
|
Неповідомлення посадовою особою про наявність у неї приватного інтересу по відношенню до суб'єкта господарювання, що може вплинути на об'єктивність чи неупередженість прийняття рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень, що може сприяти вчиненню корупційного чи пов’язаного з корупцією правопорушення
|
Наявність у посадової особи конфлікту інтересів під час виконання службових обов’язків щодо затвердження/незатвердження інвестиційних програм та планів розвитку суб’єктів господарювання. Неналежне виконання посадовими особами своїх функціональних обов’язків під час підготовки проекту рішення НКРЕКП. Формалізм у роботі. Необ’єктивне чи упереджене ставлення до суб’єктів господарювання
|
Притягнення посадових осіб до відповідальності, втрата репутації НКРЕКП, судові процеси проти НКРЕКП
|
Ліцензування та ліцензійний контроль
|
|||
11. Можливість особистого спілкування (контакту) приватної особи-споживача адміністративної послуги з посадовою особою, яка надає адміністративну послугу (безпосередній виконавець)
|
Проведення зустрічі з представниками суб’єктів, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та/або суб’єктів, пов’язаних з ними відносинами контролю, з питань провадження такими суб’єктами діяльності за умови участі не менше двох інших працівників структурного підрозділу
|
Наявність дискреційного повноваження (прийняття рішення на власний розсуд), можливість прямого спілкування посадової особи НКРЕКП із споживачами адміністративної послуги, що може призвести до корупційного правопорушення (вимагання неправомірної вигоди)
|
Притягнення посадових осіб до відповідальності, втрата репутації НКРЕКП, судові процеси проти НКРЕКП
|
12. Використання службового становища посадовою особою НКРЕКП при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) через недоброчесність, під час підписання повідомлення про відсутність конфлікту інтересів при проведенні перевірки суб’єкта господарювання
|
Наявність у службової особи, яка входить до складу комісії з перевірки особистого майнового (немайнового) інтересу по відношенню до посадових осіб суб’єкта господарювання, що перевіряється, може спричинити необ’єктивне (упереджене) ставлення до вивчення стану справ на об’єкті перевірки, за результатами чого в акті перевірки може бути подана недостовірна інформація
|
Недоброчесність посадової особи, приховування приватного інтересу
|
Учинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією, утрата репутації НКРЕКП, судові процеси проти НКРЕКП
|
Розгляд скарг та врегулювання спорів
|
|||
13. Неврегульованість процедури розгляду НКРЕКП скарг споживачів на дії суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг
|
Відсутність врегульованої процедури розгляду НКРЕКП скарг споживачів на дії суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, може призвести до вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень
|
Відсутність внутрішнього порядку роботи з розгляду скарг споживачів
|
Притягнення посадових осіб до відповідальності, втрата репутації НКРЕКП, судові процеси проти НКРЕКП
|
14. Недоброчесність та/або особистий інтерес посадової особи НКРЕКП під час прийняття рішення щодо вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання
|
Підготовка рішення посадовою особою на власний розсуд, надання переваги одному із суб’єктів господарювання, зокрема з метою одержання неправомірної вигоди
|
Недотримання посадовими особами НКРЕКП Порядку врегулювання спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг може сприяти вчиненню корупційного чи пов’язаного з корупцією правопорушення
|
Притягнення посадових осіб до відповідальності, втрата репутації НКРЕКП, судові процеси проти НКРЕКП
|
Управління персоналом
|
|||
15. Вплив з боку посадових або інших осіб з метою сприяння прийняттю на державну службу близьких їм осіб, неповідомлення членом комісії з відбору кандидатів на посаду про конфлікт інтересів
|
Втручання в діяльність конкурсної комісії третіх осіб з метою впливу на прийняття нею рішень, неповідомлення членом конкурсної комісії про наявний конфлікт інтересів може призвести до вжиття ним заходів з переконання інших членів приймати те чи інше рішення
|
Недоброчесність державних службовців, бажання одержати особисту вигоду або сприяти отриманню вигоди третіми особами
|
Притягнення посадових осіб до відповідальності, втрата репутації НКРЕКП, судові процеси проти НКРЕКП
|
Моніторинг та аналіз ринків у сферах енергетики та комунальних послуг
|
|||
16. Недоброчесність та/або особистий інтерес посадової особи під час здійснення моніторингу та аналізу ринку у сферах енергетики та комунальних послуг, у зв’язку з чим можуть бути приховані результати моніторингу та аналізу
|
Неврегульованість процедури здійснення моніторингу надає можливість посадовій особі, яка здійснює моніторинг та аналіз ринків у сферах енергетики та комунальних послуг, для приховування достовірних даних або інформації для здійснення моніторингу, а також для приховування результатів моніторингу та аналізу
|
Відсутність врегульованої процедури здійснення моніторингу
|
Підрив авторитету НКРЕКП, можливість вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією, притягнення особи до відповідальності
|
Додаток 2
до Звіту за результатами оцінки
корупційних ризиків у діяльності
Національної комісії, що здійснює
державне регулювання у сферах
енергетики та комунальних послуг
Корупційний
ризик
|
Пріоритет ність корупційного ризику (низька/ середня/ висока)
|
Заходи щодо усунення корупційного ризику
|
Особа (особи), відповідальна(і) за виконання заходу
|
Строк виконання заходів щодо усунення корупційного ризику
|
Необхідні для впровадження заходів ресурси
|
Очікувані результати
|
Управлінська діяльність
|
||||||
1. Недоброчесність посадових осіб НКРЕКП, яким делеговано право на підставі довіреностей представляти інтереси НКРЕКП у судах України
|
Низька
|
Перегляд переліків осіб, які уповноважені представляти інтереси НКРЕКП у судах, анулювання довіреностей особам, які звільнилися (припинили повноваження)
|
Терещенко С.І. (Юридичний департамент), керівники територіальних органів
|
Протягом 2019, 2020 років
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Проведено перегляд переліків осіб, які уповноважені представляти інтереси НКРЕКП у судах, довіреності особам, які звільнилися, анульовано
|
2. Можливий вплив зацікавлених осіб на представника НКРЕКП у суді шляхом обіцянки/пропозиції чи надання неправомірної вигоди з метою неналежного представлення інтересів НКРЕКП у суді
|
Низька
|
Установлення обмеженого переліку процесуальних прав у довіреності на ведення справ у судах
|
Терещенко С.І. (Юридичний департамент), керівники територіальних органів
|
Під час видання довіреності
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Відсутність фактів неналежного представлення інтересів НКРЕКП у суді
|
Проведення роз’яснювальної роботи
|
|
Протягом 2019, 2020 років
|
||||
Прослуховування звукозапису судового засідання (за потреби)
|
|
За потреби
|
||||
Запобігання та виявлення корупції
|
||||||
3. Недостатній рівень обізнаності співробітників центрального апарату НКРЕКП та її територіальних органів з питань практичного застосування антикорупційного законодавства
|
Низька
|
Проведення серед посадових осіб центрального апарату НКРЕКП та її територіальних органів навчань із питань запобігання, виявлення і протидії корупції
|
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із запобігання та виявлення корупції)
|
Протягом 2019, 2020 років
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Проведено навчання, підвищено рівень знань антикорупційного законодавства
|
Підвищення кваліфікації державних службовців з питань дотримання антикорупційного законодавства в Інституті підвищення кваліфікації керівних кадрів Національної академії державного управління при Президентові України та в Інституті післядипломної освіти Національної академії внутрішніх справ України
|
Євченко І.О. (Управління роботи з персоналом)
|
Відповідно до планів-графіків підвищення кваліфікації
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Підвищено кваліфікацію державних службовців
|
||
4. Недоброчесність працівників НКРЕКП, можливий вплив зацікавлених осіб, що призведе до використання (поширення) працівниками НКРЕКП службової інформації, яка стала відомою під час виконання посадових обов’язків, з метою отримання неправомірної вигоди
|
Низька
|
Здійснення додаткового контролю з боку керівництва структурних підрозділів НКРЕКП та її територіальних органів шляхом проведення щоквартальних нарад
|
Керівники структурних підрозділів та територіальних органів НКРЕКП
|
Щоквартально
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Наради проведено, складено протоколи
|
Здійснення моніторингу використання службової інформації, відстеження ЗМІ в частині неправомірного розміщення службової інформації
|
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із запобігання та виявлення корупції)
|
Протягом 2019, 2020 років
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Моніторинг здійснено, відстежено ЗМІ, відсутність фактів незаконного використання чи поширення службової інформації
|
||
Публічні закупівлі
|
||||||
5. Порушення під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (922-19)
|
Середня
|
Забезпечення здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких перевищує 50 тисяч грн (з урахуванням положень Порядку проведення допорогових закупівель у НКРЕКП, затвердженого наказом НКРЕКП від 03.01.2017 № 3-а (зі змінами))
|
Христюк С.В. (голова тендерного комітету)
Ніколайчук В.В. (Управління державним майном)
Ступаковська І.О.
(Управління з фінансово-економічних питань, бухгалтерського обліку та звітності)
Попович В.І. (Управління інноваційних технологій)
|
Протягом 2019, 2020 років
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Закупівлі проводяться через систему публічних закупівель ProZorro
|
Бюджетна діяльність та управління фінансами
|
||||||
6. Неналежний контроль за використанням державних коштів
|
Низька
|
Здійснення додаткового контролю за цільовим та ефективним використанням державних коштів шляхом проведення внутрішніх аудитів (із наданням відповідних об’єктивних висновків та рекомендацій за результатами аудитів)
|
Верес О.Г. (головний спеціаліст із внутрішнього аудиту)
Ступаковська І.О. (Управління з фінансово-економічних питань, бухгалтерського обліку та звітності)
Ніколайчук В.В. (Управління державним майном)
|
Згідно з піврічними планами
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Проведено аудит, за результатами аудиту складено аудиторський звіт
|
Внутрішній контроль та аудит
|
||||||
7. Вплив з боку посадових осіб НКРЕКП з метою приховування або нерозголошення інформації про виявлені порушення під час внутрішнього аудиту
|
Низька
|
Колегіальне обговорення висновків та рекомендацій внутрішнього аудиту посадовими особами, які проводили аудит, та посадовими особами, які відповідають за функції, процеси та операції, що охоплюються аудитом, за результатами якого приймається рішення про прийняття висновків та рекомендацій і підписання аудиторського звіту або проведення додаткового внутрішнього аудиту
|
Верес О.Г. (головний спеціаліст із внутрішнього аудиту)
|
Протягом місяця після складання аудиторського звіту
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Складено та підписано аудиторський звіт (у разі необхідності проведено додатковий внутрішній аудит)
|
Здійснення моніторингу використання службової інформації, відстеження ЗМІ в частині неправомірного розміщення службової інформації
|
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із питань запобігання та виявлення корупції)
|
Протягом 2019, 2020 років
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Моніторинг запроваджено, відстежено ЗМІ
|
||
Управління матеріальними ресурсами
|
||||||
8. Недоброчесність працівників НКРЕКП, їхня зацікавленість у використанні матеріальних ресурсів для задоволення особистих потреб, з метою отримання неправомірної вигоди
|
Низька
|
Проведення спільних контрольних заходів щодо оцінки, збереження та використання матеріальних ресурсів (з урахуванням положень Порядку проведення внутрішнього аудиту в НКРЕКП, затвердженого наказом НКРЕКП від 05.06.2019 № 26-а)
|
Верес О.Г. (головний спеціаліст із внутрішнього аудиту)
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із питань запобігання та виявлення корупції)
|
Протягом 2019, 2020 років
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Контрольні заходи проведено, складено звіти
|
Проведення інвентаризації матеріальних ресурсів
|
Голови постійно діючих комісій з прийняття на баланс, списання та інвентаризації активів та зобов’язань у центральному апараті та територіальних структурних підрозділах НКРЕКП
|
Листопад-грудень 2019, 2020 років
|
|
Проведено інвентаризацію матеріальних ресурсів, складено інвентаризаційні описи та протоколи засідань постійно діючих комісій з прийняття на баланс, списання та інвентаризації активів та зобов’язань
|
||
Цінова і тарифна політика у сферах енергетики та комунальних послуг
|
||||||
9. Недоброчесність посадових осіб під час розгляду та підготовки проєкту рішення щодо встановлення тарифів у сферах енергетики та комунальних послуг та неповідомлення такими особами про наявність конфлікту інтересів під час виконання службових обов’язків господарювання
|
Низька
|
Розробка та затвердження нормативного акта щодо впровадження механізму розкриття приватного інтересу
|
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із питань запобігання та виявлення корупції)
|
III квартал
2019 року
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Нормативний акт розроблено та затверджено
|
Проведення навчання щодо застосування окремих положень Закону України "Про запобігання корупції" (1700-18)
стосовно конфлікту інтересів
|
|
III квартал 2019, 2020 років
|
Навчання проведено
|
|||
Інвестиційна політика
|
||||||
10. Недоброчесність посадових осіб, які здійснюють підготовку проєкту рішення щодо затвердження/ незатвердження інвестиційних програм та планів розвитку суб’єктів господарювання, та неповідомлення такими особами про наявність конфлікту інтересів під час виконання службових обов’язків
|
Середня
|
Розробка та затвердження нормативного акта щодо впровадження механізму розкриття приватного інтересу
|
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із питань запобігання та виявлення корупції)
|
III квартал 2019 року
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Нормативний акт розроблено
та затверджено
|
Проведення навчання щодо застосування окремих положень Закону України "Про запобігання корупції" (1700-18)
стосовно конфлікту інтересів
|
|
III квартал 2019, 2020 років
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Навчання проведено
|
||
Ліцензування та ліцензійний контроль
|
||||||
11. Можливість особистого спілкування (контакту) приватної особи-споживача адміністративної послуги з посадовою особою, яка надає адміністративну послугу (безпосередній виконавець)
|
Низька
|
Проведення зустрічі з представниками суб’єктів, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та/або суб’єктів, пов’язаних з ними відносинами контролю, з питань провадження такими суб’єктами діяльності за умови участі не менше двох інших працівників структурного підрозділу
|
Антонюк Ю.В. (Управління ліцензування)
|
Протягом 2019, 2020 років
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Зустріч проведено за участю не менше двох інших працівників структурного підрозділу
|
Періодичний моніторинг дотримання працівниками Управління ліцензування порядку розгляду заяв здобувачів ліцензій та ліцензіатів шляхом складання довідки за його результатами
|
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із питань запобігання та виявлення корупції)
|
Щопівроку
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Проведено моніторинг, складено довідку для керівництва НКРЕКП
|
||
Антонюк Ю.В. (Управління ліцензування)
|
||||||
12. Використання службового становища при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) через недоброчесність посадової особи НКРЕКП, під час підписання повідомлення про відсутність конфлікту інтересів при проведенні перевірки суб’єкта господарювання
|
Середня
|
Проведення інструктажу членам комісії з перевірки в частині дотримання вимог антикорупційного законодавства, у тому числі щодо запобігання конфлікту інтересів.
Підписання перед кожним контрольним заходом повідомлення про відсутність конфлікту інтересів за встановленою формою
|
Зеленюк Я.М. (Департамент ліцензійного контролю)
Керівники структурних підрозділів та територіальних органів НКРЕКП
|
Перед кожним заходом державного контролю
|
У межах наявного фінансування
|
Інструктаж проведено, повідомлення про відсутність конфлікту інтересів підписано
|
Здійснення вибіркового контролю дотримання членами комісії з перевірки вимог Порядку дій при підготовці до проведення планових заходів контролю за діяльністю суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого наказом НКРЕКП від 02.10.2018
№ 38, шляхом складання довідки за його результатами
|
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із питань запобігання та виявлення корупції)
|
Щопівроку
|
|
Здійснено контроль, складено довідку для керівництва НКРЕКП
|
||
Розгляд скарг та врегулювання спорів
|
||||||
13. Неврегульованість процедури розгляду НКРЕКП скарг споживачів на дії суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг
|
Низька
|
Завершення розробки та прийняття Правил розгляду звернень споживачів щодо дій суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг
|
Городиський І.М.
(Управління роздрібного ринку)
Керівники структурних підрозділів
|
III квартал 2019 року
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Акт розроблено та затверджено
|
14. Недоброчесність та/або особистий інтерес посадової особи НКРЕКП під час прийняття рішення щодо вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання
|
Низька
|
Проведення роз’яснювальної роботи щодо неухильного дотримання посадовими особами НКРЕКП норм законодавства під час прийняття управлінських рішень
|
Керівники структурних підрозділів,
Гайдак В.В. (головний спеціаліст із питань запобігання та виявлення корупції)
|
Протягом 2019, 2020 років
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Консультаційно-роз’яснювальну роботу проведено
|
Здійснення додаткового контролю з боку керівництва структурних підрозділів НКРЕКП шляхом проведення щоквартальних нарад
|
Керівники структурних підрозділів
|
Щоквартально
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Наради проведено, складено протоколи
|
||
Управління персоналом
|
||||||
15. Вплив з боку посадових або інших осіб з метою сприяння прийняттю на державну службу близьких їм осіб, неповідомлення членом комісії з відбору кандидатів на посаду про конфлікт інтересів
|
Низька
|
Проведення інструктажу членам комісії в частині дотримання вимог антикорупційного законодавства, у тому числі щодо запобігання конфлікту інтересів
|
Євченко І.О. (Управління роботи з персоналом
|
Під час засідання комісії з обов’язковим зазначенням про це у протоколі засідання
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Інструктаж проведено та зафіксовано у протоколі
|
Здійснення аудіо-, відеофіксації проведення засідання конкурсної комісії
|
|
|
|
Здійснено аудіо-, відеофіксацію
|
||
Моніторинг та аналіз ринків у сферах енергетики та комунальних послуг
|
||||||
16. Недоброчесність та/або особистий інтерес посадової особи під час здійснення моніторингу та аналізу ринків у сферах енергетики та комунальних послуг, у зв’язку з чим можуть бути приховані результати моніторингу та аналізу
|
Низька
|
Завершення розробки інструкцій із здійснення моніторингу у сферах енергетики та комунальних послуг, які передбачатимуть чітку та прозору процедуру збору та обробки інформації
|
Керівники структурних підрозділів
|
I квартал 2020 року
|
Не потребує виділення додаткових ресурсів
|
Акти розроблено
|